torsdag 10 juli 2008

Typiskt

Att jag inte lär mig liksom, jag är inte gjord för sånt där, sån där löpning, det är inte min grej. I alla fall så är det absolut inte min ryggs grej. Jag hade faktiskt suttit och laddat idag och blivit sugen på att fara ut och springa lite, det är ju bra träning sådär och verkar väldigt rofyllt på något sätt.  Dock så höll min rygg inte riktigt med mig, det tog inte lång tid innan den sa nej. Så då var det bara att gå tillbaka och snyftande gå in i lägenheten för att det gjorde så jävla ont. Det fanns mat i alla fall, tack för det sötis.

2 kommentarer:

Anonym sa...

men skruttan. Du får börja göra det jag precis har gjort - rygglyft. Roligare finns att göra, jag vet. Men ändå, det är värt det, att få springa:) kopp

Anonym sa...

Hej!
Det ska inte vara några problem att lägga in det med blogspot, men tyvärr så har jag inte kikat något på det ännu.