onsdag 9 juli 2008

Sommar, sommar och sol...

Näe, jag tror att det är lika bra att jag ger upp mina fåfänga försök att bli brun. För det första så brukar jag inte bli brun ens när det är fint och för det andra så tillbringar jag min tid i Umeå, då är det ju kört att försöka bli brun. Näe. Det blir inget med det.

Brödet står på jäsning, jag borde skriva klart min inlämningsuppgift, men jag har en känsla av att det skulle vara bara snäppet lite-litegrann för ambitiöst. Fast jag borde verkligen göra det, så att jag dessutom kan göra klart de två kommande veckornas uppgifter också denna vecka. Detta på grund av min plan, jag har en plan. Planen ser ut enligt följande; att tillbringa nästa vecka i Boden och veckan efter det i Uppsala som barnvakt/flytthjälp. Jajemensan, det är en plan som heter duga det.

Så om jag kanske skulle ta och sätta fart...?

Inga kommentarer: