tisdag 1 juli 2008

Aldrig nog?

Nä, nu är jag otroligt less på det här.  Men FRA-lagen, är det inte nog nu?! Börjar det inte kännas lite uttjatat nu snart? Jag kan förstå de som blir upprörda över det,  men är inte alla åsikter ventilerade vid det här laget?

Dessutom så är det väl bara de som har något att dölja som rätteligen borde vara emot en lag av detta slag eller har jag kanske missförstått något då?

Det kom iallafall precis till den gränsen att jag bytte från P3 till Mix Megapol på radion, bara för att slippa höra ännu en diskussion angående ämnet! Då har det verkligen gått långt när jag byter till en reklamradiokanal, radioreklam kan vara bland det värsta jag vet...

Jag kanske helt enkelt borde göra slag i saken och helt enkelt  lyssna på en hederlig gammal CD-skiva, jo jag lovar, de finns fortfarande och fungerar oftast tillfredställande!

Inga kommentarer: