måndag 9 mars 2009

On top of the world

Jag är på topp idag alltså, mycket nöjd med det jag har fått gjort idag. Så nöjd (och trött) att jag totalt bröt ihop när jag kl. 17.20 hittade en rapport med titeln Contorta seminar with Michael Jackson. Hahahhaha, ja, nu börjar jag igen, men det är bara för att det är så otroligt roligt!!!

Contorta är en sorts snabbväxande tall som är vanligare i Nordamerika än här i Sverige och när jag läste titeln såg jag framför mig hur självaste popstjärnan, King of Pop, står framför den typiska personerna som jobbar med skog enligt mina fördomar, dvs skäggiga, gråhåriga män, och förklarar om dess längre barr, kottar som inte sprider frön lika lätt osv osv. Va? Ser ni inte det framför er? Det är ju fantastiskt!! Michael Jackson som reklampelare för Contorta-tallen!!! HAHAHAHHAHAHA!!!

image 

 

Contorta-tallen back in the days. Tänk om Michael Jackson kanske skulle prova på det där också, som en promotion-grej. Hahaha, det är fantastiskt!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

hihi jag äger faktiskt en concorta-tall i våran skog hemma!!