söndag 8 mars 2009

Förändringar

När jag hörde innan jul att mitt kära Morgonpasset i P3 skulle förändras måste jag erkänna att jag blev lite lätt brydd, speciellt när jag upptäckte att intro-tävlingen skulle försvinna. Mitt kära morgonsällskap sen nästan 10 år (åh herregud, nu insåg jag återigen hur gammal jag börjar vara) som alltid hjälper mig upp på morgonen. Ja, nä, lite orolig blev jag helt enkelt.

Fast det har visat sig att det var delvis i onödan. Intro-tävlingen verkar fortfarande försvunnen, men istället har denna person tagit plats. Och som hon tar plats. Så underbart härlig och spontan, lite väl spontan kan tänkas att en del tycker. Men inte för mit, jag bara njuter och skrattar med.

Här kompar Salem hennes låt som hon kommit på själv och det är så härligt tycker jag. Ja. Fantastiskt nästan.

Väldigt catchy text det där, den kan jag gå och nynna på i flera dagar.

Inga kommentarer: